Sunday, March 15, 2009

Announcement untuk para ibu yang ada anak besar


Assalamualaikum..

Entry ini khusus ditujukan kepada semua ibu yang ada anak besar iaitu anak yang attend kelas agama Ustazah Yeni setiap Rabu di rumah Mr President tu. Kepada yang lain, nak baca pun boleh. Boleh tolong sampaikan pada yang lain sebab mungkin mereka tak baca blog.


Semua maklum yang Ustazah ada mengaja Iqra' kepada anak-anak kita. Sebelum ini, Ustazah telah fotostat Iqra' 1 dan diedarkan kepada anak-anak tersebut. Sayang seribu kali sayang, anak-anak kita telah merobak-rabekkan kertas yang Ustazah fotostat tu. Ada yang jadi roket, ada yang jadi eifel tower dan ada yang jadi burj dubai.. tak kurang juga kertas lukisan.. ooppsss!! dah lebih la tu.


Sebenarnya, diorang dah sepah-sepahkan kertas tu dan entah kemana hala lah perginya. Takkanlah, setiap kelas, ustazah nak fotostat kan.. Kesian Ustazah. Jadi, Ustazah mohon sesangat kepada sesiapa yang mempunyai buku Iqra' 1 sendiri, tolonglah bawah pada setiap Rabu itu. Kalau tak ada takpe. Tak pulak dipaksa untuk balik Malaysia dan beli ya. Sesiapa yang ada sahaja lah tolong bawak.


Mohon jasa baik kengkawan yang baca announcement ini, tolong sampaikan pada kengkawan yang lain ya. Sekian berita hari ini. Jumpa lagi bila-bila ya :).

2 comments:

Abang Long said...

Teringin nak tengok kertas yang jadi 'burj dubai.' Alahaiiiii ...

Neeza Shahril said...

abang long, kertas tu dah selamat di simpan :)